nog 1 week - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bas Kampman - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Bas Kampman - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

02 December 2014 | Nederland, Alkmaar

Aaaaaaahhh... nog maar een weekie en dan peer ik hem naar Vietnam, het komt nu wel heel dichtbij. Gauw nog even de laatste dingen geregeld, reisverzekering op werelddekking, wat dollars bestellen (voor de zekerheid) en de lonely planet nog is bekeken. Wat blijkt met kerst moet je ver van te voren je accommodatie boeken, anders heb je kans dat je niks vind, shitt weer iets regelen, nou vanavond dan maar (ik weet niet eens waar ik ben met kerst!!)..

Ondertussen neem je al afscheid van collega's die je pas in het nieuwe jaar weer ziet, dan komt het allemaal nog dichterbij! Overigens heb ik het idee dat Maaike zich drukker maakt om alle spullen die ik nog moet halen of regelen dan ik zelf, laat het maar gebeuren zo sta ik er in!

Via waarbenjijnu ga ik mijn reis bijhouden, met name voor mezelf, zodat ik een herinnering heb die ik nooit meer ga vergeten, maar uiteraard ook voor iedereen die het leuk vind om te volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 02 Dec. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 4038

Voorgaande reizen:

08 December 2014 - 31 December 2014

Hello Vietnam

Landen bezocht: